HTML

Egy rekesznyi fény

A valóság pixelekre történő leképezése mindenféle változatos módokon

A fotókat készítette

Testvérblogunk

leszállt / landed - 07.01.03. 00:40

space shuttle
f2.8 / 2 sec
postprocess: rengeteg, ld. Így készült...

Szóval, hol is kezdjem. Valami Marsos cuccot akartam összehozni, de este 10-kor az ember nem áll neki vörös homokot keresni, főleg nem a panelben. Marad tehát a megmentő őrölt kávé. (meglepődtetek?) Aztán már csak egy játékrepülő kell valamelyik fiók mélyéről, őt kinevezzük űrhajónak. Viszont a kávé színe a legnagyobb jóindulattal sem vörös, így hát a jó öreg photoshop majd segít nekünk.

Először számoltattam fényt a képre (Filter / Render / Lighting Effects), az alábbi beállításokkal:



Ezt persze csak úgy szemre, poti-tologatással. Miután ez megvolt, ráküldtem még egy Channel Mixert (Image / Adjustments / Channel Mixer), ahol a RED csatornán a BLUE-hoz tartozó potit lehúztam -132-re, a BLUE csatornán a BLUE-hoz tartozó potit pedig felhúztam +132-re. Így alakult ki nagyjából a végső színvilág, de elég zajos lett a cucc, így a RED csatorna kapott még egy 5 pixeles mediant (Filter / Noise / Median). Aztán keretet neki, és voilá!

komment

Címkék: tárgyak makró


süti beállítások módosítása